DirectoryHumorBlog Details for "Koleksi Cerita Menarik. Fakta menarik, Cerita seny"

Koleksi Cerita Menarik. Fakta menarik, Cerita seny


Koleksi Cerita Menarik. Fakta menarik, Cerita seny
Koleksi Cerita Menarik. Fakta menarik, Cerita senyum, Cerita lawak, Cerita Lucu, Cerita Kelakar, Cerita Mendebarkan, Cerita Best, Fakta Menarik, Cerita Hikmah, Teladan, Pengajaran, macam macam ada, apa apa aje
Articles: 1, 2

Articles

Tanda-Tanda Hari Kiamat.
2007-12-17 18:39:00
Mungkin ramai yang terlupa tentang tanda2 hari kiamat ni walaupun pada masa sekolah dulu kita ada belajar mengenainya. Sebenarnya telah banyak tanda2 hari kiamat yang telah muncul pada masa sekarang. Untuk lebih jelas lagi silalah tonton video tanda2 hari kiamat di bawah ni.. Tempoh:43:32 Sumber: HarunYahya Tv Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
More About: Hari
Bangsa Yang Musnah
2007-12-17 18:20:00
Bangsa Yang Musnah. Di sini saya nak kongsikan video yang bermanfaat kepada anda semua..Semoga kita dapat mengambil ikhtibar daripada apa yang telah berlaku kepada umat2 zaman dahulu kala. Tempoh:39:38 sumber: HarunYahya Tv Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
Pembantu rumah robot
2007-12-17 18:06:00
Pembantu rumah robot Oleh Ziauddin Sharuddin zia@bharian.com.my MEMBUAT roti bakar adalah antara kemahiran Twendy-One. Twendy-One akan dikomersialkan pada 2015 ROBOT sebagai pembantu rumah? Ketika ini penggunaan robot untuk membantu kerja rumah, apatah lagi menggantikan tugas pembantu rumah sepenuhnya adalah mustahil. Bagaimanapun, siapa tahu apabila teknologi penciptaan robot semakin canggih,
More About: Robot
Wanita ada 10 suami kena dakwa
2007-12-17 18:04:00
Wanita ada 10 suami kena dakwa MIAMI: Tempoh bulan madu sudah berakhir buat seorang wanita Cuba berusia 26 tahun selepas pihak berkuasa mendapatinya mempunyai 10 suami di Amerika Syarikat. Eunice Lopez didakwa atas tuduhan mengamalkan bigami selepas pihak berkuasa imigresen Amerika mendapati dia berkahwin dengan 10 lelaki antara 2002 dan 2006 dan semua perkahwinan kekal hingga kini. Akhbar
Macam-macam: Padah tak ikut pelan, bil telefon RM198,143
2007-12-17 18:02:00
Macam-macam: Padah tak ikut pelan, bil telefon RM198,143 CALGARY: Seorang pekerja syarikat minyak yang melanggan satu pelan panggilan dengan sebuah syarikat menerima padah dan terpaksa membayar bil sehingga K$60,000 (RM198,143) gara-gara kesilapannya sendiri. Piotr Staniaszek, 22, melanggan pelan khidmat syarikat Bell Mobility membolehkan dia menggunakan carian web pada telefon bimbitnya
More About: Telefon
Itik haram logo halal
2007-12-17 17:55:00
Itik haram logo halal Oleh Sulaiman Salleh sulaiman@hmetro.com.my SEREMBAN: Sebuah syarikat pengedar itik beku di Taiping, Perak, dipercayai cuba berselindung di sebalik logo halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) sedangkan ternakan itu dikesan tidak disembelih dengan sempurna mengikut hukum syarak. Syarikat terbabit menjual itik yang disembelih terlalu ringkas, malah urat merih (
More About: Logo , Halal
Video pemuda yang ditangkap sedang bercium..
2007-12-09 17:35:00
Chewah bukan main lagi tajuk post kat atas tu macam 18sx je..tu saje je kasi gempak. Apa yang sebenarnya yang akan anda tonton adalah seorang pemuda yang dengan beraninya mencium mulut ular tedung selar (betul ke?). Sampai berpeluh-peluh orang tu..kita yang nonton ni pun rasa seram semacam je..tapi benda macam ni la orang suka tengok. Tak percaya ke? mungkin ada yang akan berkata " tu dah buang
More About: Video , Yang , Edan
Petua dapur bagi wanita dan gadis.
2007-12-09 17:32:00
Orang-orang tua Melayu pada zaman dahulu memang kaya dengan petua yang berguna tak kiralah samada petua kecantikan, petua nak cepat dapat jodoh, petua memasak, petua supaya awet muda, petua rumahtangga bahagia, petua memikat gadis dan macam-macam lagi petua yang berguna dan menarik. Adakah petua-petua yang diamalkan oleh nenek moyang kita boleh dipakai? Bagi saya tentulah petua-petua tersebut
Yang Pelik Dan Aneh.
2007-12-09 17:28:00
1- Gas methane yang terdapat pada timbunan najis babi di sebuah kandang haiwan berdekatan dengan Verona, Itali telah diletupkan dengan menggunakan kotak fius. Adalah memeranjatkan bila sahaja fius dinyalakan berlaku ledakan hebat seperti bom yang memusnahkan kandang babi bersama dengan 500 binatang itu yang ada di dalam kandang. Bila letupan berlaku babi berlambungan ke udara dan jatuh berkecai
More About: Yang
Tasik paling dalam.
2007-12-09 17:25:00
Tasik Baikal yang terletak di bahagian selatan timur Siberia (Rusia) adalah tasik paling dalam di dunia. Jarak kedalaman bahagian tengah Tasik Baikal mencapai sehingga 1,637 meter manakala panjangnya sejauh 620 kilometer dan lebarnya ialah 32 hingga 74 kilometer. Oleh kerana kandungan air di tasik tersebut terlampau banyak ditambah pula dengan kandungan air dari hujan ribut semasa musim luruh
Petua menghindar serangan sakit jantung.
2007-12-09 17:23:00
Kacang walnut kaya dengan vitamin B6 yang penting untuk pembentukan protein dalam tubuh badan, perseimbangan hormon dan fungsi-fungsi pelalian.Ia juga kaya dengan vitamin B1 yang juga dikenali sebagai thiamine dan juga asid folic yang penting untuk menguatkan daya ingatan dan konsentrasi. Ia merupakan sumber makanan yang kaya dengan mangan yang penting untuk menguatkan saraf. Kandungan kalorinya
Petua untuk menjaga kesihatan gigi.
2007-12-09 17:18:00
Buah kiwi baik dimakan untuk menjaga kesihatan gusi dan gigi. Kandungan vitamin C yang tinggi dalam buah kiwi membantu mengurangkan karang gigi. Amalan memakannya pada setiap hari boleh mengatasi masalah gusi berdarah serta menguatkan gigi. Buah kiwi lazat dimakan segar atau dibuat jus dan diminum pjada waktu pagi untuk meningkatkan kawalan dos asid absorbic. Ia boleh dibuat salad buah-buahan
More About: Gigi
Budak Dan Anaconda.
2007-12-02 11:46:00
Percayakah anda kalau diberitahu ada orang yang membela ular sawa sepanjang 20 kaki di dalam rumah? Mungkin anda sukar untuk mempercayainya. Yang biasa kita lihat adalah kucing dan juga anjing yang menjadi binatang kesayangan, ataupun membela ikan hiasan di dalam aquarium. Binatang ini terkenal dengan sifat yang manja dan jinak. Saya sebelum ni pun hanya mendengar cerita sahaja, tapi tak pernah
More About: Naco
Kisah Sekeluarga Dihalau Dari Rumah Sendiri.
2007-12-02 11:27:00
Akibat tersalah alamat Sekeluarga tinggal sehelai sepinggang. Gara-gara tersalah usir, pasangan suami isteri Twanna Kirby dan Stephon McCary kehilangan rumah dan harta benda bernilai hampir 10,000 pound sterling. Sebaik sahaja pulang dari kerja baru-baru ini, Twanna yang merupakan seorang pengawal keselamatan, dan suaminya Stephon mendapati mangga rumah mereka di Missouri, Amerika Syarikat,
Kisah ular paling buas dimuka bumi.
2007-12-02 11:21:00
Anaconda pantang lihat cahaya di dalam air. Ular raksasa yang menjadi legenda di muka bumi ialah Anaconda. Kegerunan terhadap ular ini adalah kerana saiznya yang amat besar daripada ular-ular lain yang disaksikan manusia. Laporan terhadap sifat ular ini berbeza. Ada yang berkata panjangnya kira-kira 22.5 meter (74 kaki) sementara ada pula yang menyebut Anaconda mempunyai panjang hingga 40meter (
Cerita Fakta dan Info Menarik.
2007-12-02 11:18:00
Makna yang Sebenarnya. Optimis: Orang yang jatuh dari Menara Eiffel, tapi ketika di pertengahannya berkata, "Tengok, aku tak cedera pun!" Bapa: Pegawai bank yang tercipta secara semula jadi. Konferen: Kekeliruan seseorang yang digandakan dengan berapa ramai orang yang menyertainya. Air mata: Kuasa hidrolik yang terhasil akibat kekalahan tenaga maskulin kepada aliran air feminin. Perbincangan
More About: Info , Fakta
Video Paling Ngeri.(Tips Berhenti Merokok Khas Buat Insan Yang Merokok)
2007-11-28 06:03:00
Jika anda adalah seorang perokok yang hardcore punya, mungkin anda akan taubat lepas tengok video ni. Kepada Akak2, Makcik2 dan Adik2 atau Cikgu2 sekalian mungkin boleh tunjukkan video ni kepada orang-orang yang anda sayangi. Mungkin Cikgu boleh tunjukkan video ini kepada anak murid supaya mereka sedar tentang bahayanya rokok itu kepada peparu kita. Still Smoking? Watch This !! - The best video
More About: Video , Tips , Yang
Video Paling Lucu.
2007-11-28 05:58:00
Kat Malaysia ni yang paling lawak adalah kumpulan Senario, nak tengok yang paling lawak kat Negara Jepun? Anda tengok la sendiri.. Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
More About: Video
Video Paling Geli.
2007-11-28 05:47:00
Amaran! Video ni adalah yang paling geli yang pernah saya tonton, kalau sesiapa yang mudah loya tekak tu, dinasihatkan jangan tengok video ni. Mungkin ada sesiapa yang pakar kat luar sana tu boleh komen sikit pasal video ni. Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
Lawak Pinjam Duit.
2007-11-26 18:38:00
Melihat kawannya, Jojo sejak tadi asyik termenung, Din pun mendekatinya. Din: Apa hal ni, macam ada masalah aja. Jojo: Aku tengah bengang dengan si Raman tu. Din: (dengan terkejut bertanya) Raman? Kenapa pulak? Jojo: Tak taulah aku apa yang dibuat dengan duit dia tu. Semalam tak ada duit, hari ni pun tak ada duit, Din: Laa..dia nak pinjam duit dengan engkau ke? Jojo: Tak, aku yang nak
Lawak Budak Sekolah.
2007-11-26 18:35:00
Semasa kelas Geografi, Cikgu Johari menyoal muridnya, Ismaon. Cikgu Johari: Ismaon, beritau saya dimanakah letaknya Gunung Everest? Ismaon: Tak tau, cikgu (jawabnya tanpa teragak-agak). Cikgu Johari: (dengan suara keras dan PAPP! ketuk rotan ke meja, berkata) Hah, tak tau?! Berdiri atas kerusi !! Ismaon pun berdiri atas kerusi, kemudian perhai sekeliling. Tiba-tiba dia berkata "Masih tak
Cerita Lucu: Cara Baling Bom.
2007-11-26 18:01:00
Suatu hari seorang lelaki terjumpa sebutir bom dalam sebuah kotak. Diambilnya bom tersebut dan membaca arahan yang ditulis pada sekeping... 1. Pastikan anda pegang bom ini dengan menggunakan sebelah tangan. "Ya, aku pegang dengan tangan kiri," kata lelaki tersebut. 2. Genggam pin di celah jari telunjuk dan hantu menggunakan tangan yang sebelah lagi. "Okey," kata lelaki tersebut. 3. Tarik pin
More About: Cara
Cara mudah elak sakit jantung.
2007-11-23 10:30:00
Penyakit jantung adalah salah satu penyakit yang paling berbahaya di dunia kerana telah mengorbankan banyak nyawa. Bagaimanapun, anda boleh mengelakkan daripada diserang penyakit tersebut, iaitu dengan mengurangkan kolesterol di dalam badan. Menurut Pengarah Pritikin Longevity Center, Dr.Robert Pritikin, kalau kita mengurangkan jumlah kolesterol daripada 240 kepada 180, ini bermakna kita telah
More About: Cara
Ciptaan inovatif yang membawa padah.
2007-11-23 10:27:00
Pada 1911, seorang tukang jahit Perancis bernama Teichelt telah mencipta satu pakaian yang sangat inovatif dan unik. Pakaian itu berbentuk sayap kelawar yang menurut Teichelt direka khas untuk membolehkannya terbang seperti burung. Untuk membolehkannya terbang, Teichelt meminta kebenaran untuk terjun (terbang!) dari Menara Eiffel. Bagaimanapun, pemilik menara berkenaan enggan memberikan
More About: Yang
Kematian Yang Aneh2.
2007-11-23 09:39:00
Sedang Vittorio Luise memandu keretanya berhampiran Naples, Itali, angin yang kuat tiba-tiba melanda menyebabkan kereta yang dipandunya itu tercampak ke dalam sebatang sungai. Untuk mengelakkan diri daripada mati lemas, Luise memecahkan tingkap keretanya dan berenang ke tebing sungai. Dia terselamat, tapi tiupan angin yang terlalu kuat mengakibatkan sebatang pokok yang tumbuh di tebing sungai
More About: Yang
Cerita Lawak Mekanik
2007-11-19 20:05:00
Ketua mekanik: Awak dipecat.Mekanik: Tapi encik, saya tak buat apa-apa, kenapa saya dipecat?Ketua Mekanik: Saya tahu..sebab itulah awak dipecat.Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
Cerita Lucu Kolam Renang
2007-11-19 19:55:00
Ganesan ditegur oleh pengawal keselamatan di kolam renang awam."Hey, awak tidak boleh kencing dalam kolam.""Tapi semua orang kencing dalam kolam,"balas Ganesan."Mungkin, tapi bukan dari papan anjal tu,"balas pengawal keselamatan.Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
Cerita Lawak Orang Asli
2007-11-19 19:10:00
Dr.Kadir seorang botanis telah menghabiskan masanya bertahun-tahun dalam hutan Borneo. Kerana terlalu lama bersama Orang Asli, dia mula fasih akan bahasa mereka.Sebelum berangkat pulang ke bandar, Dr. Kadir didatangi oleh ketua Orang Asli yang ingin belajar bahasa Melayu.Sambil berjalan botanis itu mula mengajar. Jarinya menunjuk kepada sepohon pokok."Ini pokok," kata Dr Kadir."Pokok,"ikut Ketua Orang Asli.Kemudian mereka berdua berjalan menuju ke arah batu besar di sebelah pokok itu."Ini batu.""Batu,"kata ketua Orang Asli.Tiba-tiba... mereka terdengar bunyi benda bergerak dari dalam semak berhampiran.Mereka berdua menghampirinya dan ternampak sepasang anak muda sedang menunggang basikal."Menunggang basikal,"kata Dr. Kadir menunjuk ke arah pasangan itu.Lalu ketua Orang Asli mengangkat senapangnya dan menembak pasangan itu.Melihat kejadian itu, Dr Kadir terkejut. Tidak pernah dalam hidupnya menyaksikan perlakuan sekejam itu."Kenapa bunuh mereka?" jerit Dr. Kadir."Basikal aku!!" kata...
Kisah Peguam Kubur
2007-11-16 00:57:00
Seorang peguam dari Lousiana, Amerika Syarikat berdiri di atas sebuah bot yang sedang teroleng-oleng di laut suatu hari pada 1987. Di tengah-tengah hujan lebat dan ribut petir, dia mendepangkan tangan ke langit lalu menjerit,"Aku di sini!!!" konon mencabar petir serta halilintar supaya menghentamnya.Pesan orang tua, maut jangan dicari. Satu pancaran kilat tiba-tiba memanah peguam berusia 40-an itu, membunuhnya serta-merta. Nama awal lelaki tersebut ialah graves! (kubur)Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
Kisah Badut Sarkis
2007-11-16 00:56:00
Penonton pertunjukan sarkis di Thailand bersorak riang melihat Od, si badut kerdil melenting-lenting di atas trampolin. Apabila dia memusing-musingkan badan di atas kanvas akrobatik itu, kanak-kanak ketawa riang. Malangnya dalam pertunjukan pada Julai 1999 itu, Od tersilap langkah lalu melambung ke arah seekor badak air yang berdiri di sebelah trampolin. Melihat ada sesuatu menjunam ke arahnya, badak air tersebut membuka mulutnya luas-luas dan menelan objek tersebut. Penonton bersorak riang, menyangka ia adalah aksi olok-olok yang menjadi lumrah pertunjukan aksi.Tapi apabila Od tidak keluar dan pekerja-pekerja sarkas kelam-kabut, barulah mereka sedar apa yang berlaku, Pelbagai usah dilakukan untuk menyelamatkan Od tapi sudah terlambat, badut kerdil itu sudah bersemadi di dalam perut badak air.Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email
More articles from this author:
1, 2
128391 blogs in the directory.
Statistics resets every week.


Contact | About
© Blog Toplist 2017